Неділя, 06.07.2025, 00:17
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"



       Фізкульт-привіт!




                        Сайт учителів фізичної культури
             Краснокутського району Харківської області
Головна » Файли » Спортивно-масові заходи

Методичні рекомендації щодо проведення олімпійського уроку
[ Викачати з сервера (114.9 Kb) ] 03.02.2014, 20:56

 

Методичні рекомендації щодо проведення олімпійського уроку
«Зірки спорту викликають нас на старти. Підтримаємо своїх кумирів!»

 

У терміни з 7 по 23 лютого 2014 року у м. Сочі (Росія) відбудуться
ХХІІ зимові Олімпійські ігри.

В Олімпійських іграх візьмуть участь 5500 спортсменів з понад 80 країн світу, які розіграють 98 комплектів нагород в 15 видах спорту. До складу збірної олімпійської команди України обрано 39 спортсменів з 9 видів спорту, у тому числі – 5 представників Харківського регіону: Бурдига Наталя, Прима Артем, Панфілова Марія, Седнев Сергій (біатлон), Перехода Руслан (лижні перегони).

З метою популяризації олімпійського руху в регіоні та подальшого розвитку фізичної культури і спорту, масового залучення молоді до здорового способу життя в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області проводиться олімпійський урок «Зірки спорту викликають на старти. Підтримуємо своїх кумирів!».

Основна мета олімпійського уроку – виховання учнів на гуманістичних цінностях олімпійського руху, формування в них навичок та культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом.

Реалізуючі навчальні, пізнавальні та виховні завдання олімпійського уроку, вчитель самостійно обирає форми, методи та методичні прийоми роботи, враховуючи вікові та індивідуальні особливості учнів, специфіку класних колективів, потреби та інтереси учнів. Важливо залучати школярів до активної участі, використовуючи їхні знання, природні здібності і таланти. Зміст уроку має відповідати дидактичним принципам: науковості, доступності, послідовності. У процесі уроку доцільно застосовувати наочні та технічні засоби навчання, тексти літературних джерел.

До участі в уроці бажано залучити учасників Олімпійських Ігор, відомих спортсменів, тренерів, випускників навчального закладу, що мають спортивні досягнення.

Під час проведення олімпійського уроку варто використовувати олімпійські символи, а при проведенні його у вигляді змагань – олімпійські церемонії та ритуали: урочисту церемонію відкриття, естафету олімпійського вогню, запалення олімпійського вогню, підняття олімпійського прапора, складання присяги учасниками і суддями, церемонію нагородження та урочисту церемонію закриття.

Під час підготовки та проведення олімпійського уроку доречно використовувати можливості усього педагогічного колективу навчального закладу. Так, на уроках іноземної мови можна вивчити найуживаніші вирази
з інших мов, розповісти про уславленого атлета, столиці країн, де проходили Ігри. Учителі історії та географії можуть допомогти учням визначити географічне положення та ознайомитись із країнами, де проводились Олімпійські Ігри, позначити на карті столиці цих країн.

Уроки трудового навчання можна використати для виготовлення паперових голубів, медалей, подарунків переможцям. Уроки образотворчого мистецтва дають можливість підготувати плакати, розробити ескізи і виготовити емблеми, організувати виставку або конкурс малюнків на спортивну тематику. Учителі зарубіжної літератури можуть ознайомити учнів з безсмертним творінням П’єра де Кубертена «Одою спорту». На уроках фізичної культури учні готуються до участі та суддівства олімпійських змагань.

У початкових класах доцільно провести цей урок разом з батьками як свято фізичної культури та спорту. У процесі заходу варто нагадати про користь ранкової гігієнічної гімнастики, загартування, місце рухової активності в режимі дня, ознайомити з олімпійською символікою.

В основній школі для проведення уроку можна обрати такі форми роботи: різноманітні інтелектуальні або рольові ігри, тренінги; вікторини, конкурси віршів, малюнків. Елементом уроку для учнів 5-7 класів може бути знайомство
з міфами та легендами про виникнення Олімпійських ігор, ознайомлення
з олімпійською символікою та ритуалами.

У межах олімпійського уроку для учнів старшої школи пропонуємо провести вікторину, питання якої будуть охоплювати історію олімпійського руху, пропагувати досягнення українських спортсменів:

  

 

Категорія: Спортивно-масові заходи | Додав: Чайка | Теги: олімпійський урок, методичні рекомендації
Переглядів: 463 | Завантажень: 26 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Спортивно-масові заходи [12]
Документи МОН [10]
Документи ДНО ХОДА [2]
Документи відділу освіти [9]
Документи КВНЗ "ХАНО" [1]
Документи департаменту у справах молоді та спорту ХОДА [1]
Документи департаменту у справах молоді та спорту
Методичні матеріали [0]
Пошук
Друзі сайту

<hr
/>
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0